«Бөрлі ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, 090300, Бөрлі ауданы, Ақсай қаласы, Совет көшесі, 99 үй, 2 - қабат, 207-кабинет, анықтама үшін телефон және факс 8 (71133) 20-5-09, электрондық пошта: burlin-akimat@mail.ru, «Б» корпусының бос мемлекеттiк әкімшілік лауазымына орналасуға жалпы конкурс жариялайды:

Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Жарсуат ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы Е-G-3 санаты, (индексі  30-0-1), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69957 (min) теңгеден 94109 (max) теңгеге дейін
E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері:       
Ауылдық округ әкімі аппаратындағы әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламаларының, мемлекет басшысының, Үкімет, облыс, аудан әкімдіктерінің қаулыларын және аудан әкімдігінің, аудан әкімі орынбасарларының өткізген кеңес отырыстарында туындаған тапсырмаларының уақытылы орындалуын қамтамасыз ету. Округ әкімі аппаратының жұмыс жоспарын дайындау. Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне және заңнамаларына сәйкес ауылдық округ әкімі аппаратының жұмысын ұйымдастыру. Нотариалдық іс-әрекеттерді ресімдеу (сенімхат, көшірмелер, қол қою, өсиетнама). Әскерге шақырылушылардың және әскери міндеттілердің есебін жүргізу және олардың аудандық қорғаныс бөлімінде тіркелулерімен жеткізілуін ұйымдастыру. Азаматтык хал актіл ерді тіркеу қызметін ұйымдастыру және бақылау. Көп балалы аналарды «Алтын алқа», «Күміс алқа» мемлекеттік наградаларына ұсынуға құжаттарды ресімдеп аудан әкімі аппаратына жолдау. АИС бағдарламасы бойынша сайлаушылармен жұмыс жүргізу. Елбасының жыл сайынғы Жолдауын түсіндіру және әдістемелік құжаттар дайындау, іске асыру барысы туралы ақпараттарды дайындау жұмысын ұйымдастыру. Кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізу. Әкімге қол қоюға ұсынылған шешімдер, өкімдер мен құқықтық сипаттағы басқа да құжаттар жобаларының заң талаптарына сай рәсімдеу. Нормативтік-құқықтық актілерді Қазақстан Республикасының Әділет органына тіркеуге жіберу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру. Ауылдық округ әкімінің халық алдындағы есебін және округ тұрғындарымен өткізілетін жиындарды ұйымдастыру, хаттамасын ресімдеу, жиында қабылданған шешімдерді орындаушыға жеткізу, орындалуын бақылау. Округ бойынша мониторинг жасау. Мұрағаттың жұмысын жүргізу, құжаттарды даярлау және аудандық мұрағатқа тапсыру. Келісім-шарт бойынша жұмыс атқаратын қызметкерлердің жеке істерін жүргізу. Мұрағаттың жұмысын жүргізу, құжаттарды даярлау және аудандық мұрағатқа тапсыру. Округ әкімі аппаратының құжаттарының сақталуына жауапты. Мемлекет тарапынан қабылданған мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыру. Қажеттілікке байланысты, басқа да міндеттерді атқарады.
E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді
Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданының Қанай ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, («Е-G-4»- санаты (индексі  32-0-3), 1-бірлік). Лауазымдық жалақылары қызмет өткерген жылдарына байланысты 62462 (min) теңгеден 84115 (max) теңгеге дейін
Функционалдық міндеттері:       
Статистикалық есептер жүргізуге. Тұрғындар қоры реестірін жүргізуге. Кішігірім цехтар туралы мәліметтерді айсайын тапсыруға. Әскерге шақырылушылардың және әскери міндеттілердің есебін жүргізу және олардың аудандық қорғаныс бөлімінде тіркелулерін, қатысуларын қамтамасыз етуге. Ауылдық округтегі кәсіпкерлікті қолдау және дамыту саласындағы мемлекеттік, аумақтық бағдарламалардың орындалуын қамтамасыз етуге.
Кәсіпкерлік субъектілерін несиелендіру мәселелері бойынша жұмыстану. Округтегі кәсіпкерлермен жұмыс жүргізу, шаруа немесе фермер қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсiпкерлiк қызметін дамытуға жәрдемдесуге. Жұмыспен қамту бөліміне жұмыссыз жүрген азаматтардың құжаттарын әзірлеу, есепке отырғызу, жұмыссыздармен жұмыс істеуге. Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізімімен бекітілген стандарттары мен регламенттері бойынша жұмыс жүргізуге. Ветеринария саласындағы уәкiлетті мемлекеттік орган белгілеген тәртіппен ауыл шаруашылығы малына бiрдейлендiру жүргізуілуін бақылауға.  Мемлекеттік балалар жәрдемақысына құжаттар даярлау (ГДП), мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (АСП) және әлеуметтік көмек алушылардың құжаттарын даярлау, халыққа қызмет көрсету орталығына тапсыруға
Шаруашылық кітаптардың және электронды шаруашылық базасын жүргізуге. Ауылдық округтің жеке тұлғалаларынан қозғалмайтын және жылжымалы мүлкінің салығын жинауды ұйымдастыруға. Ауыл шаруашылық жануарлардың санағын жылына екі рет жүргізуге. Ауыл тұрғындарына шаруашылық кітаптардан үзінділер мен анықтамалар беруге. Мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларды есепке алуды ұйымдастыруға. Әкім аппараты жанындағы отбасы және әйелдер ісі жөніндегі комиссия, ардагерлер,қоғамдық келісім кеңесінің жұмыстарын ұйымдастыру,жоспарларын бекіту, отырыстарын өткізу,хаттамаларын жүргізуге міндетті.  Қажеттілікке байланысты басқа да міндеттерді атқаруға.
E-G-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
 Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданының Бөрлі ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, («Е-G-4»- санаты (индексі  29-0-5), 1-бірлік). Лауазымдық жалақылары қызмет өткерген жылдарына байланысты 62462 (min) теңгеден 84115 (max) теңгеге дейін
Функционалдық міндеттері
Құжаттардың сақталуына жауапты. Әкім аппаратының мөрі мен мөртаңбасына жауапты Ауылдық округ әкімі аппаратының бюджеттік бағдарламаларын әзірлеп, ұсынуға. Ауылдық округ әкімі аппаратының жылдық шығыс жобасын әзірлеуге және бекітуге ұсынуға.  Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша жанар-жағар майдың материалдық есебін жүргізуге. Инвентаризация жүргізуге.  Қазынашылық-клиент бағдарламасымен жұмыс жасауға.  Жоғары тұрған мекемелерге уақытылы айлық, тоқсандық, жылдық есеп беруге.  Жоғары тұрған мекемелермен, жеке тұлғалармен келісім-шарт жасауға.  Округ әкімі аппаратының бухгалтерлік жұмыс жоспарын жасауға.  Округ әкімі аппаратының бухгалтерлік есептерін жүргізуге, баланс жасауға, еңбек ақы, айлық аударымдар, және т.б. жұмыстарын жүргізуге.  Штаттық кесте және шығындар сметасын құрастыруға.  Мұрағаттың жұмысын жүргізуге. Бюджет қаржысын мақсатты пайдалануға және игеруге.  Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру және арнайы веб-порталға орналастыру жұмыстарымен айналысуға.  Берілген коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз ету және коммуналдық мүлікті жалға беру жұмыстарын ұйымдастыруға.
Кіріс көздерін қалыптастыруға. Мүлікті түгендеу жұмыстарын жүргізуге (ЕССО есебін тапсыруға).  Мемлекет тарапынан қабылданған мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыруға міндетті.  Қажеттілікке байланысты басқа да міндеттерді атқарады.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес: есеп және аудит, қаржы, экономика мамандықтары бойынша жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;
E-G-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы №40 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдары, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білу.
Конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы №40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттiк әкімшілік лауазымына орналасуға арналған  конкурс өткiзу қағидалары (бұдан әрі – Қағида), негізінде жүргізіледі.
Жалпы конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
                 1) Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш (жалғанды);
2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтік тізімі (жалғанды);
3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;
«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.          «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.
Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;
4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;
5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);  
6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
9)  Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).
3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларда көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.
Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.
Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби шеберлігіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады. Егер де  азамат еңбек етпеген болса және конкурс жарияланып отырған бос лауазымға еңбек өтілі талап етілмесе, еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелелерін тапсыру талап етілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Құжаттарды қабылдау мерзімі:
Құжаттар жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күні ішінде ұсынылуы керек.
Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізілетін мемлекеттік органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Конкурсқа қатысуға құжаттарды электрондық пошта арқылы немесе «E-gov» электрондық порталы арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен  кешіктірмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Әңгімелесу жүргізу уақыты мен орны:
Жалпы конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде Бөрлі ауданы әкімі аппаратында өтеді.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін  оның отырысына  байқаушылар шақырылады.
Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2- қосымшасы

Нысан
____________________________
____________________________
____________________________
____________________________
(мемлекеттік орган)
Өтініш
      Мені___________________________________________________________
________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу
конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.
«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.

      Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.
      Қоса берілген құжаттар:
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
      Мекен жайы және байланыс телефоны____________________________ _________________________________________________________________
________                               ______________________________
             (қолы)                                 (Тегі,аты, әкесінің аты (болған жағдайда))
«___»_______________ 20 __ ж.

 

 

 

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы


Нысан
«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ
ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

ФОТО
(түрлі түсті/
цветное,
3х4)

        _____________________________________________
            тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /         
             фамилия, имя, отчество (при наличии)
  
         _____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
 (болған жағдайда/при наличии)

 

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

1.

Туған күні және жері/
Дата и место рождения

 

2.

Ұлты (қалауы бойынша)/
Национальность (по желанию)

 

3.

Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения

 

4.

Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)

 

5.

Шетел тілдерін білуі/
Владение иностранными языками

 

6.

Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) / Государственные награды, почетные звания (при наличии)

 

7.

Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

 

8.

Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /
Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

 

9.

Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жыл- дан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполня- ется государственными служащими)

 

ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата

қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері /должность, место работы, местонахождение организации

қабылданған/
приема

босатылған/
увольнения

 

   

 

_____________________
Кандидаттың қолы/
Подпись кандидата

_____________
күні/дата