«Бөрлі ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, 090300, Бөрлі ауданы, Ақсай қаласы, Совет көшесі, 99 үй, 2 - қабат, 207-кабинет, анықтама үшін телефон және факс 8 (71133) 20-5-09, электрондық пошта: burlin-akimat@mail.ru.

 

1.Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласы әкімі аппаратының бас маманы «E-G-3» санаты, (индексі  22-0-8), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69957(min)  теңгеден 94109(max)  теңгеге дейін

Өз өкілеттігі шегінде жер мәселелері бойынша жұмысты ұйымдастырады. Жер қойнауын пайдаланушылар бойынша мониторинг жүргізу үшін құжаттар дайындайды. Жер учаскелерін пайдалану бойынша жер жобалары мен схемаларына талдау жүргізеді. "Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру", "жер учаскесін алуға кезекке қою", "жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" және т.б. мемлекеттік қызметтер көрсетеді. Қала шегінде жер учаскелерін өз бетімен басып алу бойынша мониторингті жүзеге асырады, мәліметтерді "ЕРСОП"бағдарламасына енгізеді. Мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыру мақсатында мониторинг жүргізеді. Қала әкімі тапсырмаларының орындалуын бақылайды. Жер телімдеріне кезекте тұрғандар тізімін веб-сайтта орналастырады. Мұрағатқа тапсыру үшін ұзақ мерзімді сақтау мерзімі бар құжаттарды дайындайды. Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру және жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім дайындайды. Әкім аппаратына келіп түскен хаттарға, ұсыныстарға және басқа да өтініштер мен арыздарға уақытында жауап береді. "ҚБП" белгісі бар құжаттамамен жұмыс істейді. Жеке тұрғын үй құрылысы үшін жер учаскелерін беру мәселелері бойынша жұмысты ұйымдастырады. Қала әкімі аппаратының жер учаскесіне құқық белгілейтін құжаттарды дайындаумен айналысады. Қала әкімі құрған комиссияларға қатысады. Жер мәселелері бойынша қала әкімінің шешімін дайындайды. Қажет болған жағдайда басқа да міндеттерді орындайды.

Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:

      жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

 

қызмет көрсету: жерге орналастыру, кадастр; өнер: сәулетші мамандықтары бойынша 

   

Құзыреттер бойынша талаптар: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

2.Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Бөрлі ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезіне) «E-G-3» санаты, (индексі  27-0-3), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69957(min)  теңгеден 94109(max)  теңгеге дейін

Функционалдық міндеттері:  

Ауылдық округ әкімі аппаратындағы әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламаларының, мемлекет басшысының, Үкімет, облыс, аудан әкімдіктерінің қаулыларын және аудан әкімдігінің, аудан әкімі орынбасарларының өткізген кеңес отырыстарында туындаған тапсырмаларының уақытылы орындалуын қамтамасыз ету. Округ әкімі аппаратының жұмыс жоспарын құру және орындалуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне және заңнамаларына сәйкес ауылдық округ әкімі аппаратының жұмысын ұйымдастыру. Көп балалы аналарды «Алтын алқа», «Күміс алқа» мемлекеттік наградаларына ұсынуға құжаттарды рәсімдеп аудан әкімі аппаратына жолдау. Кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізу. «1-ТӨ» өтініштер бойынша бағдарламасын жүргізу. Азаматтардан түскен арыздар мен шағымдарға және өтініштерге уақытына жауап дайындау. ҚБПҮ деген белгісі бар құжаттармен жұмыс жасау. Мемлекеттік қызметшілердің қайта даярлау және біліктілігін арттыру курсына уақытылы қатысуын бақылау. Әкімге қол қоюға ұсынылған шешімдер, өкімдер мен құқықтық сипаттағы басқа да құжаттар жобаларының заң талаптарына сай әзірлеу. Нормативтік-құқықтық актілерді Қазақстан Республикасының Әділет органына тіркеуге жіберу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру. Ауылдық округі әкімінің халық алдындағы есебін және округ тұрғындарымен өткізілетін жиындарын ұйымдастыру, хаттамасын ресімдеу, жиындарда қабылданған шешімдерді орындаушыға жеткізу, орындалуын бақылау. Округ әкімі аппаратының құжаттарының сақталуына жауапты. «Е-қызмет» персоналды басқару ықпалдастырылған ақпараттық жүйесі мен жұмыс жасау.Жеке келісім-шарт бойынша жұмыс жасайтын қызметкерлердің құжаттарын ресімдеу. Жоғары тұрған мекемелерге уақтылы айлық, тоқсандық және жылдық есеп тапсыру. Мемлекет тарапынан қабылданған мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыру. Қажеттілікке байланысты басқа да міндеттерді атқару.

Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:

      жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

 

Гуманитарлық ғылымдар, білім, құқық: өнер;  әлеуметтік ғылымдар,экономика және бизнес (қаржы, экономика, есеп және аудит, мемлекеттік және жергілікті басқару, жобаны басқару), техникалық ғылымдар және технология, жаратылыстану ғылымдары, ауылшаруашылық ғылымдары, ветеринария, қызмет, әскери іс және қауіпсіздік, денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету (медицина) мамандықтары бойынша   

Құзыреттер бойынша талаптар: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

3.Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Александров ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы «E-G-3» санаты, (индексі  25-0-1), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69957(min)  теңгеден 94109(max)  теңгеге дейін

Функционалдық міндеттері:  

 

Ауылдық округ әкімі аппаратындағы әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламаларының, мемлекет басшысының, Үкімет, облыс, аудан әкімдіктерінің қаулыларын және аудан әкімдігінің, аудан әкімі орынбасарларының өткізген кеңес отырыстарында туындаған тапсырмаларының уақытылы орындалуын қамтамасыз ету. Округ әкімі аппаратының жұмыс жоспарын құру және орындалуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне және заңнамаларына сәйкес ауылдық округ әкімі аппаратының жұмысын ұйымдастыру. Нотариалдық іс-әрекеттерді ресімдеу (сенімхат, көшірмелер, қол қою, өсиетнама). Азаматтык хал актілерді тіркеу қызметін ұйымдастыру және бақылау. Көп балалы аналарды «Алтын алқа», «Күміс алқа» мемлекеттік наградаларына ұсынуға құжаттарды ресімдеп аудан әкімі аппаратына жолдау. АИС бағдарламасы бойынша сайлаушылармен жұмыс жүргізу. Кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізу. Әскерге шақырылушылардың және әскери міндеттілердің есебін жүргізу және олардың аудандық қорғаныс бөлімінде тіркелулерін, қатысуларын қамтамасыз ету. «1-ТӨ» өтініштер бойынша бағдарламасын жүргізу. ҚБПҮ деген белгісі бар құжаттармен жұмыс жасау Елбасының жыл сайынғы Жолдауын түсіндіру және әдістемелік құжаттар дайындау, іске асыру барысы туралы ақпараттарды дайындау жұмысын ұйымдастыру. Мемлекеттік қызметшілердің қайта даярлау және біліктілігін арттыру курсына уақытылы қатысуын бақылау. Әкімге қол қоюға ұсынылған шешімдер, өкімдер мен құқықтық сипаттағы басқа да құжаттар жобаларының заң талаптарына сай әзірлеу. Округ бойынша мониторинг жасау. Нормативтік-құқықтық актілерді Қазақстан Республикасының Әділет органына тіркеуге жіберу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру. Ауылдық округі әкімінің халық алдындағы есебін және округ тұрғындарымен өткізілетін жиындарын ұйымдастыру, хаттамасын ресімдеу, жиындарда қабылданған шешімдерді орындаушыға жеткізу, орындалуын бақылау. Шаруашылық кітаптардың және электронды шаруашылық базасының жүргізілуін бақылау. Округ әкімі аппаратының құжаттарының сақталуына жауапты. Мұрағаттың жұмысын жүргізу, құжаттарды даярлау және аудандық мұрағатқа тапсыру. Жеке келісім-шарт бойынша жұмыс жасайтын қызметкерлердің құжаттарын ресімдеу. Жоғары тұрған мекемелерге уақтылы айлық, тоқсандық және жылдық есеп тапсыру. Мемлекет тарапынан қабылданған мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыру. Қажеттілікке байланысты басқа да міндеттерді атқару.

Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:

      жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

 

 Гуманитарлық ғылымдар,  білім,  құқық: өнер;  әлеуметтік ғылымдар,  экономика және бизнес (қаржы, экономика, есеп және аудит, мемлекеттік және жергілікті басқару, жобаны басқару), техникалық ғылымдар және технология, жаратылыстану ғылымдары, ауылшаруашылық ғылымдары, ветеринария, қызмет, әскери іс және қауіпсіздік, денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету (медицина) мамандықтары бойынша

   

Құзыреттер бойынша талаптар: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

             Құжаттарды қабылдау мерзімі:

Құжаттар жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күні ішінде ұсынылуы керек.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

 1) Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш (жалғанды);

  2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтік тізімі (жалғанды);

  3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

  «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.         «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

   Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

  4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;

  5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);        

  6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

  7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

  8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

  9)  Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

  10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

  3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларда көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) «Е-қызметә интегралды ақпараттық жүйесі арқылы кандидаттың:      

1) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификаттың;

      2) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы қорытындының бар болуын тексереді.

        Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

  Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби шеберлігіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Егер де  азамат еңбек етпеген болса және конкурс жарияланып отырған бос лауазымға еңбек өтілі талап етілмесе, еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелелерін тапсыру талап етілмейді.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізілетін мемлекеттік органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Конкурсқа қатысуға құжаттарды электрондық пошта арқылы немесе «E-gov» электрондық порталы арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей  береді.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесу өткізудің мерзімі мен орны:

Жалпы конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде Бөрлі ауданы әкімі аппаратында өтеді.

Қосымша ақпарат

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін  оның отырысына  байқаушылар шақырылады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Конкурс комиссиясының шешімі мен конкурс комиссиясының оң қорытындысын алған кандидаттардың тізімі конкурс өткізілгеннен кейін бір жұмыс күн ішінде мемлекеттік органның ақпараттық қабырғаларында, баршаға көрінетін жерлерге, сондай-ақ оның интернет-ресурсына орналастырылады.

Конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы №40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттiк әкiмшiлiк лауазымына орналасуға конкурс өткiзу қағидалары (бұдан әрі – Қағида), негізінде жүргізіледі

 

«Б» корпусының мемлекеттік

әкімшілік лауазымына

орналасуға конкурс өткізу

 қағидаларының 2- қосымшасы

 

Нысан

____________________________

____________________________

____________________________
____________________________

(мемлекеттік орган)

Өтініш

      Мені___________________________________________________________
________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу
конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

            «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс

өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және

орындауға міндеттеме аламын.


      Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

      Қоса берілген құжаттар:
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________
________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________
 Мекен жайы және байланыс телефоны______________________________

__________________________ ______________________________________

___________________________          ____________________________________

             (қолы)                                 (Тегі,аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

   «___»_______________ 20 __ ж.

 

 

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік

әкімшілік лауазымына

орналасуға конкурс өткізу

қағидаларының 3-қосымшасы

 


Нысан

«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ

ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

ФОТО

  (түрлі түсті/

цветное,

3х4)

        _____________________________________________

 

            тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /         

             фамилия, имя, отчество (при наличии)

  

         _____________________________________________

лауазымы/должность, санаты/категория

 (болған жағдайда/при наличии)

 

 

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

1.

Туған күні және жері/

Дата и место рождения

 

2.

Ұлты (қалауы бойынша)/

Национальность (по желанию)

 

3.

Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/

Год окончания и наименование учебного заведения

 

4.

Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /

 Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)

 

5.

Шетел тілдерін білуі/

Владение иностранными языками

 

6.

Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) / Государственные награды, почетные звания (при наличии)

 

7.

Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /

Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

 

8.

Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /

Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

 

9.

Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жыл- дан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/

 Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполня- ется государственными служащими)

 

ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата

 

қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері /должность, место работы, местонахождение организации

қабылданған/

приема

босатылған/

увольнения

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________

 Кандидаттың қолы/

Подпись кандидата

_____________

          күні/дата