«Б» корпусының бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарына орналасуға барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында  ішкі конкурс туралы хабарландыру

 

«Батыс Қазақстан облысы  Бөрлі ауданы әкімі аппараты» мемлекеттік мекемесі

 

Бөрлі ауданы әкімінің аппараты: 090300, Ақсай қаласы, Совет көшесі, 99 үй,  2 қабат, 207 кабинет, анықтама үшін телефон: факс 8-(71133)20509, электрондық адресі: burlin-akimat@mail.ru. «Б» корпусының бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарына орналасуға барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында

 ішкі конкурс жариялайды

 

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Бумакөл ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты (индексі  26-0-2), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 90962 (min)  теңгеден 122463(max)  теңгеге дейін

Функционалдық міндеттері:  

Қазақстан Республикасының «Бюджеттік жүйе туралы» Заңы негізінде бухгалтерлік есеп жүргізу, жылдық, тоқсандық есептерді уақытымен тиісті мекемелерге тапсырады. Аппараттың жұмысына байланысты бюджеттік өтінімдерін жасақтайды, жоспарлайды, түзетеді. Жылдың басында жергілікті бюджеттен ауылдық округ әкімі аппаратына бөлінген қаражатты қажетті ерекшеліктерге бөліп, қаржыландыру жоспарын әзірлейді, оны қазынашылық бөліміне тіркейді, қажеттілігіне сай өзгерістер мен толықтырулар енгізіп отырады. Жоғары бюджеттен берілген мақсатты трансферттердің тиімді, мақсатты және уақытылы игерілуіне бақылау жасайды және есебін береді. 4 – деңгейлі бюджет жобасына және ашық бюджет қаржылық жоспарына өзгерістер енгізу, қаражаттың игерілуін қадағалайды. Мүліктерге түгендеу жүргізеді, есепке алады және есептен шығарады, акт жасайды. Мүлікті жекешелендіру жұмыстарын ұйымдастыруда, жекешелендіру объектісінің бағасын қамтамасыз етеді. Сатып алу – сату шарттарының қорытындылары бойынша міндеттемелердің орындалуын бақылауды. «Госреестр» электрондық портал бойынша жекешелендіру және жалға беру туралы келісім-шарттарын жасақтауға үдерісін жасайды. Бөлінген қаражаттың игерілуіне жауап береді, тиісті мемлекеттік органдарға орындалуы туралы есебін береді. «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңына сәйкес жылдық жоспарын әзірлейді, келісім-шарттар жасайды, қадағалайды, міндеттемесін қазынашылық органда тіркейді, актілерге қол қояды, жоспарына тиісті өзгерістер мен толықтырулар енгізеді. Округ әкімі аппаратының бухгалтерлік есептерін жүргізу, баланс жасау, еңбек ақы, айлық аударымдар, және т.б. жұмыстарын жүргізеді. Штаттық кесте және шығындар сметасын құрастырады. Тоқсандық және жылдық бухгалтерлік есептерін тапсырып, «Е-Минфин» электрондық жүйесіне орналастырады, аудандық экономика және қаржы бөліміне тапсырады. «1С-бухгалтерия», «Клиент-казначейство», «Госзакуп» электрондық портал бойынша бухгалтерлік есепті жүргізеді және тиісті органдарға есебін тапсырады. Кіріс көздерін қалыптастырады. «Парус-Каз.Бюджет» (Бюджеттік тапсырыс, ЖӨӨБ бюджеттік қаржыландыру) бағдарламасы бойынша жұмыс жүргізеді. Инвентаризация жүргізеді. Құжаттардың сақталуына жауапты. Әкім аппаратының мөрі мен мөртаңбасына жауапты. Ауылдық округ әкімі аппаратының бюджеттік бағдарламаларын әзірлеп, ұсынады. Ауылдық округ әкімі аппаратының жылдық шығыс жобасын әзірлеп және бекітуге ұсынады.

Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:

Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес: есеп және аудит, қаржы, экономика.  тұтыну тауарларының сапасын сараптау мамандықтары бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік лауазымдарда жұмыс өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;                 

Құзыреттер бойынша талаптар: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;    

 Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Приурал ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты (индексі  34-0-2), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 90962 (min)  теңгеден 122463(max)  теңгеге дейін

Функционалдық міндеттері:  

Қазақстан Республикасының «Бюджеттік жүйе туралы» Заңы негізінде бухгалтерлік есеп жүргізу, жылдық, тоқсандық есептерді уақытымен тиісті мекемелерге тапсырады. Аппараттың жұмысына байланысты бюджеттік өтінімдерін жасақтайды, жоспарлайды, түзетеді. Жылдың басында жергілікті бюджеттен ауылдық округ әкімі аппаратына бөлінген қаражатты қажетті ерекшеліктерге бөліп, қаржыландыру жоспарын әзірлейді, оны қазынашылық бөліміне тіркейді, қажеттілігіне сай өзгерістер мен толықтырулар енгізіп отырады. Жоғары бюджеттен берілген мақсатты трансферттердің тиімді, мақсатты және уақытылы игерілуіне бақылау жасайды және есебін береді. 4 – деңгейлі бюджет жобасына және ашық бюджет қаржылық жоспарына өзгерістер енгізу, қаражаттың игерілуін қадағалайды. Мүліктерге түгендеу жүргізеді, есепке алады және есептен шығарады, акт жасайды. Мүлікті жекешелендіру жұмыстарын ұйымдастыруда, жекешелендіру объектісінің бағасын қамтамасыз етеді. Сатып алу – сату шарттарының қорытындылары бойынша міндеттемелердің орындалуын бақылайды. «Госреестр» электрондық портал бойынша жекешелендіру және жалға беру туралы келісім-шарттарын жасақтауға үдерісін жасайды. Бөлінген қаражаттың игерілуіне жауап береді, тиісті мемлекеттік органдарға орындалуы туралы есебін береді. «Мемлекеттік сатып алу туралы» Заңына сәйкес жылдық жоспарын әзірлейді, келісім-шарттар жасайды, қадағалайды, міндеттемесін қазынашылық органда тіркейді, актілерге қол қояды, жоспарына тиісті өзгерістер мен толықтырулар енгізеді. Округ әкімі аппаратының бухгалтерлік есептерін жүргізу, баланс жасау, еңбек ақы, айлық аударымдар, және т.б. жұмыстарын жүргізеді. Штаттық кесте және шығындар сметасын құрастырады. Тоқсандық және жылдық бухгалтерлік есептерін тапсырып, «Е-Минфин» электрондық жүйесіне орналастырады, аудандық экономика және қаржы бөліміне тапсырады. «1С-бухгалтерия», «Клиент-казначейство», «Госзакуп» электрондық портал бойынша бухгалтерлік есепті жүргізеді және тиісті органдарға есебін тапсырады. Кіріс көздерін қалыптастырады. «Парус-Каз.Бюджет» (Бюджеттік тапсырыс, ЖӨӨБ бюджеттік қаржыландыру) бағдарламасы бойынша жұмыс жүргізеді. Инвентаризация жүргізеді. Құжаттардың сақталуына жауапты. Әкім аппаратының мөрі мен мөртаңбасына жауапты. Ауылдық округ әкімі аппаратының бюджеттік бағдарламаларын әзірлеп, ұсынады. Ауылдық округ әкімі аппаратының жылдық шығыс жобасын әзірлеп және бекітуге ұсынады. Ауылдық округ әкімі аппараты бойынша жанар-жағар майдың материалдық есебін жүргізеді. Мемлекет тарапынан қабылданған мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асырады. Ақпараттық – коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді. Өз өкілеттігі шеңберінде жеке және заңды тұлғалардың арыз-өтініштері мен өзге де жүгінулерін қарайды. Қажеттілік шегінде жалпы алғанда басқа да ұқсас міндеттерді орындайды.

Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар:

Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес: есеп және аудит, қаржы, экономика.  тұтыну тауарларының сапасын сараптау мамандықтары бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік лауазымдарда жұмыс өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;     

Құзыреттер бойынша талаптар: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;    

 Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Құжаттарды қабылдау мерзімі:

Құжаттарды қабылдау мерзімі (3 жұмыс күні), ол ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру уәкілетті органның интернет-ресурсында жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі

Ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

      1)    Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

      2)    тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.

    Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

    Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.     

Әңгімелесу өткізудің мерзімі мен орны:

Конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде Бөрлі ауданы әкімі аппаратында өтеді.

 

Қосымша ақпарат

Конкурс комиссиясымен конкурс сұрақтарынан  бөлек кандидаттарды іріктеудің басқа құралдарын қолданылуына жол беріледі.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтығы мен әділдігін қамтамасыз ету үшін  отырысқа  байқаушылар шақырылады.

Кандидаттың келісімі болған жағдайда онымен әңгімелесуді интернет-ресурстарда және әлеуметтік желілерде онлайн-трансляциялауға жол беріледі.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Конкурс комиссиясының шешімі мен конкурс комиссиясының оң қорытындысын алған кандидаттардың тізімі конкурс өткізілгеннен кейін бір жұмыс күн ішінде мемлекеттік органның ақпараттық қабырғаларында, баршаға көрінетін жерлерге, сондай-ақ оның интернет-ресурсына орналастырылады.

Конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы №40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттiк әкiмшiлiк лауазымына орналасуға конкурс өткiзу қағидалары (бұдан әрі – Қағида), негізінде жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік

әкімшілік лауазымына

орналасуға конкурс өткізу

қағидаларының

2-қосымшасы

 

 

Нысан

 

      __________________________
(мемлекеттік орган)

Өтініш

Мені ______________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

"Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.

Менің жеке мәліметтерімді, оның ішінде психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан мәліметтерімді жинауға және өңдеуге рұқсатымды білдіремін.

 

Мемлекеттік органның интернет-ресурсында менің әңгімелесуімнің бейнежазбасын транляциялауға және орналасуға келісім беремін __________________

(иә/жоқ)

Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

Қоса берілген құжаттар:

______________________

______________________

______________________

Мекен жайы: ______________________

Байланыс телефоны: ______________________

e-mail: ______________________

ЖСН: ______________________

 

____________________________________

      (қолы)                                     (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

    

  «___»_______________ 20 __ ж.